måndag 10 november 2008

Dagen efter...

... åh fy fan vad tråkigt det är att komma hem och hela lägenheten är som en krigszon... pyssel, eller inget pyssel, men det är inte kul att komma hem till ett bombnedslag! Jag hade nån liten önskedröm om att min bästa kompis J skulle städa upp lyan när hon vaknade vid lunch, medan jag fick kliva upp vid halv sju för att jobba - det har hon inte gjort och jag khar full förståelse för det.. Eftersom jag skall ha möte gällande en skada klockan halv åtta i morgonbitti, på min balkong, så var det inte annat att göra än att städa upp - nu är jag äntligen klar och jag tror att det tagit tre timmar eller något sådant men med en after work innanför rocken och en sony walkman i BH´n gick det förhållandevis bra hähä ....

Nåväl, nu när alla cigg och ork är slut tänkte jag visa ett till av mina alster från helgen. Eftersom det bara är min klon som läser bloggen så tänker jag visa en aftereight-ask som jag gjorde efter att hon gick hem..




Jag har en innehållsförteckning men det är alldeles för sent på kvällen för att dra den..

Nåväl, vi säger så...

5 kommentarer:

Julhuset sa...

Vilken häftig chokladask, kan det vara after eight i?

Fin påse har du gjort också.

Kaliiina sa...

Tack för det! Självklart är det aftereight, jag begriper inte varför jag skrev choklad istället för aftereight? Jag skyller på after worken haha

Anonym sa...

Snygg! Och väldigt stram för att vara du.
Kan du hälsa J att inte adda mig på MSN än? Har fått MSN-virus

Anonym sa...

Läcker ask!!!

Och det är fler än din klon som hittat din blogg :-)

Kaliiina sa...

Alba; det var kul att höra - det trodde jag aldrig att någon annan skulle kika in... kul!