torsdag 27 november 2008

Mer från pysselkväll 2008...

Jag har nu fått lite fler foton, och BETYDLIGT bättre än dem jag tog - tack J! - från pysselhelgen 2008. J har skickat över åttio (!) kort på min alster..
Nedan är en till presentpåse, och denna är inte heller så traditionell i sina färger. Detta var det sista jag gjorde på söndagkvällen innan jag lade ner skalpellen.
Den är nu i Norrland och väntar på dess rätte ägare, min faster, som snart skall hålla julfest för sina syskon.. Perfekt tydligen att lägga årets Blossa blåbär och en aftereight i - enligt mina föräldrar som redan skänkt bort två av dessa...

Dessa blommor är fantastiska och jag köpte dem på mässan, ångrar att jag inte köpte fler lådor då den låda jag köpte tog slut efter helgen. Petaloo heter dem och finns på de flesta webshopar, dock har jag inte hittat just dessa som är i perfekta julfärger ( grön, röd, brun och orange och de är dessutom jätteglittriga och fina ). Stämpeln är wsd och vansinnigt söt - snöflingorna är från Dollarstore.
Nu är det dags för lite per morberg - mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt.
Hoppas migränen är bättre. Jag åkte till jobbet, men hem lika kvickt :-(
kram