torsdag 13 november 2008

mer choklad!

det blev en hel del chokladaskar som jag pysslande, men inte ett enda kort faktiskt - antar att vänner och bekanta får nöja sig med "restpysslade" kort.


Det roliga med chokladaskar är att man får bygga dem på ett annat sätt än kort, det blir mer grejjor som man kan sätta på asken och den känns mer 3D på något sätt - praktiskt också med de askar som man faktiskt kan återanvända nästa jul.


Denna ask är en noblessask som jag valde att göra superkitschig ( enligt mig ). Jag ledsnade efter ett tag på alla traditionella färger som jag använde och därför avreagerade jag mig med denna ask. Den påminner mig om de karibiska jular jag firat i Västindien på senare år - det är en kitschig jul vill jag lova :)

Noblessask som jag täckt med ett av årets julpapper från fancy pants. Dekorationen är karibiska blommor, kanelstänger och alldeles fantastiska pärlor från Dollarstore! Insidan är två av magnolias 08-julstämplar

Inga kommentarer: